Wednesday, June 3, 2009

: : bakat terpendam : :

bakat terpenDAM???

bukan bakat AF

bukan bakat Anak Wayang

bukan juga bakat Raja Lawak

tapi.....

bakat trpendam yg aku maksudkan nih, biler aku selalu pendam sesuatu benda yg aku x suke, aku memberontak, aku benci dan aku jengkel

tapi.....

tak semudah yg aku atau korg sangkakan

aku memg tak pandai, dari dulu atau dr azali aku x pasti

yg aku tahu

when im not satisfied with sumone,especially people that i luv or etc, aku mesti diam

mcm batu, keras.

tapi, deep inside my heart, nangis dan susah nak luah kt seseorg.

paling tak pon, mmg ckp dlm hati sorg2

pelik kan malah boring

baru-baru nih aku kecik ati giler-giler dgn sumone,tp aku tak mampu nak ckp aku kecik ati dgn dia.

mcm ada seketol tahik jek dlm mulot nih smpai aku susah giler nak bg tau.

entahlah, aku lebih suka jaga perasaan org.

kalo x suke, kalo benci, meluat, aku takkan ckp kt org tuh

cukop hati aku sorg je yg tahu

tiada dua atau tiga okeh

kadang-kadang aku memberontak sorg diri

kadang-kadang je

memberontak sbb aku tak leh nak bg tau org tuh yg aku tgh bengang giler ngan dier

hey! ko rip-off duit aku, aku br dpt tahu, tapi ko yg tak tahu aku dah tahu dr boss salloon ko. kalo tade duit, cakp bukan rembat okeh. sialan

tapi, aku maki dlm hati jek

kesian kan?

owh, whut a boring day

anyway, im heppy to share with u guys in this blog,thanks for being part in my life :)

2 comments:

MIK'YAL said...

wow..u such a patience lady !! saya patut contohi anda..sb nya i ni jenis outloud,outspoken brang brang klu tak puas ati akan sesuatu.mmg nk kena burst out jugak or else i akan jd depressed walhal org penyebab itu syiok ja menjalani hidup kunun kunun tak buat salah kt i..mana aci !!! or i ada masalah anger??kena attend anger management class kot..?either way sumtimes ada jugak pendam sb nk jaga hati org lain..tp klu hingga menindas tak sanggup la nk pendam lagi..heheheh..sekian bebelan ku :p

artfieda said...

tasya,
a'ah lah..i mmg tak pandai sunggoh nak tros trang..dr dulu lg sampai skang..even hsband slalu marah sbb suke pendam2...ntohlah..suke sgt jaga prasaan org..pastuh sabar tahap babun..smpai kawan2 ckp sabar tak kene tmpat...hehehe