Thursday, August 27, 2009

: : kagum dengan ciptaan allah swt : :

hampir trlupa aku nak berkongsi dgn kalian pasal benda menarik yg aku dpt tgk melalui email je lah. aku tringat pon pasal tgk kt blog si chaki nih.

mcm tak prcaya masa budak opis aku bg email, rupanye brlaku kt tmpat keje aku, dekat ajo ngan tmpat keje den, prcayalahhhhhhh.....cuma masa kejadian nih brlaku minggu lepas aku tadop kt ramunia, aku mcm biaso lah..kek JB sano...

apapon, cuci mato jap utk korg sama2 tgk ikan yg besaq nih yg dijumpai laut sg,rengit, Teluk Ramunia,JB.



4 comments:

Nazri Ahmad said...

perghh..sudah ku katakan, teluk ramunia tu sebenarnya kawasan purba yang berselindung di sebalik kemodenan JB

artfieda said...

mamak,
hahahahahha...sengal...eh ada panggung wayang kt dalam laut tau kt sini..mari lah dtg..bawak indah dan tasya..haha

cha said...

ingatkan buaya td.eee geli la kak

luvmeteddy said...

adehh..besa nyeee..bile nih?