Monday, November 24, 2008

: : Hari ketiga bergelar isteri chewah : :

heheh.. susah nak gambarkan cemana punye suka dan bersyukur sangat2 biler dia betul2 jadi suami aku.. dekat 8 tahun kami kawan..tuhan je lah yg tahu cemana susah senang kami sama2..kalo nak ungkapkan kt sini sampai raya haji tahun depan pon tak sudah..

apa yg bleh aku cakap kt sini,sapa2 yg tgh berchenta dgn pasangan masing2 tuh,banyak2 sabar dan trus berusaha kalo anda rasa mmg dier jodoh anda cepat2 lah kawen.

sebab nikmat kawen nih ya allah..tak tahu aku nak habaq cemane...memang best sangat2..

hari ketiga bergelar isteri,kami still lg di pasir gudang..tader apa nak buat..ari isnin..semua kt umah dah naik keje..tinggal kami berdua jek... utk mghilangkan buhsan aku pon ajak si dia ke pasaraya berdekatan utk beli barang2 masak.
aish,hari nih saya cuma masak spagheti bebola daging berkuahkan daging cincang. si dia bedal 2 pinggan tros..hahah..enjoyyy :)

8 comments:

al said...

yummy..
teringat swedish meatball kat ikea.

8 tahun bercinta, sekarang dah jadi suami isteri..
8 tahun yg mencabar, congratulations u guys can make it
i always pray for your happiness..
=)

Nazri Ahmad said...

ni yg best ttg dh bernikah ni..trust me, u'll find lots of happiness later!

artfieda said...

al,
thanks :)
tatahu cemana nak describe al. heppy yg teramat sangat. im very sure nnt yu pon akan rasa ngn zamie :)

artfieda said...

duda lama keparat,

tuh lah..mmg best. alah..dulu2 kan aku selalu masak utk hang dan anak2kita kt sekilau...ayam masak kurma,.hang ingt dak..anak-anak kita dok melantak tak ingat dunia..penat aku..masak banyak2 pon licin jugok..x larat mak!! haha

Nazri Ahmad said...

masakan mak tu bgs, air tangan dr mak..anak2 hg tu jd buas xcm manusia sbb lu jarang masak!kekekeke..tp apa2 pn mmg best masakan hg, gua rindu masakan lu!

eija said...

sedapnya...waaaa
melelh air liur aku nie.

artfieda said...

duda lama,
hahaha..mmg lah ai jarang masak dulu,kan kita mummy dan daddy yg berkerjaya masa tuh..bz ke kelas..hahaha..(rajinn plak g kelas)kakak..aku pon rindu siakk nak masak-masak utk korang smuaa.. :(

artfieda said...

adik,
fuhh mmg sedap dik..(puji sndiri plak kan) babat melantak tak hingat dunia...aku senyum jekk suka hati kakakakak :)