Wednesday, September 16, 2009

: : keparat penat : :

aku penat minggu lepas n minggu nih geng. penat will be end sabtu nih sehari sblom rayek. risau plak pagi raya aku pengsan. HAHA.

aku buat kek woii!!! apalagik kalo bukan buat kek ceklat yg ditempah. minggu lepas aku bz settlekan kuih-kuih rayek..phuhhh penat giler sorting dan bhg-bhgkan pada smua customer. terkejar2 aku settlekan smua nih. siang keje kt opis. malam balik umah lepas buka settlekan kuih ghayek org, dan kek org.

so kuih rayek dah settle smua. alhamdulilah

aku mntak mahap pada customer2 yg aku dah takleh lg nak amik order, tangan aku ada dua jek. aku buak sowang2. tak kesian ke? kesian kan. so kalo kesian lepas raya lah yek leh sambung order. mak dah x mampu nih, nok!!
this week mengadap kek coklat plak huarghhhh
last week kek coklat utk iela dan faizul, thanks order :)



0 comments: