Wednesday, September 16, 2009

: : rehat jap : :

time sehari takdok wat kek cepat2 aku rehatkan diri. lmbat nak hapdate pic-pic nih. tapi bukan best sgt pon pic nih. lg2 tader pic aku dalam nih lg lah aku rasa suam-suam kuku kaki aku jek gambo nih. sebab aku yg tukang amik gambo kan haha

apapon, enjoy buka pose ngan kawan skolah menengah aku nih Anis n Freda, Ekin tak dapat join sbb dier ada sakit alahan makan kt kopitiam old town nih. dier sawan cipan kalo makan kt sini, so dier tak dapat join kitorg . thanks feda banja makan, murah rezeki ko, amin :)

nasi lomak aku bedal,seperti raksasa gorgon, licin kan?

hah,ko. dua pinggan skali mak buyung si freda order, hangat2 tahik kambeng jek, rupanye dier makan sekeping jek, yg lain for sure lah masuk mulot aku yg comel nih HAHA

anis mak budak tgh bagik anak-anak dier yg dah 30 hari x makan. yg sulung tuh tgk mcm tak pueh hati jek, nak gaduh apaaaa?? meh lahhh sini HAHA !!!

kene marah, tapi tetap wat gangster kg dusun, berdiri atas kusi dgn lagaknye

takot kene pukul agaknye, dier wat lawak supaya maknye yg sengal trpengaruh.

1 comments:

Nazri Ahmad said...

mak dia sengal, or hang yang sengal?
persoalan ni harus terjawab sebelum raya