Tuesday, November 10, 2009

: : Persahabatan, Hati, Tengah-tengah : :

ermm, aku mcm nak luahkan sesuatu pasal persahabatan tapi lidah aku ni bagaikan dikunci-kunci sebab kawan aku tuh pon ada hati dan perasaan.

tapi HATI aku?

PERASAAN aku?

buang tepi ke?

kadang2 aku berada di tengah-tengah sebab pendam benda nih. nak cakap ke tak? nak bg tau ke tak? kalo bg tau kompem melenting. kalo cakap dan tegur, terus istihar perang dan putus kawan. sebab tuh hati aku sgt2 berat nak cakap

x pe lah. aku paham. tak smua manusia itu sempurna. kalo sempurna nnt manusia itu riak, sbb tuh allah swt jadikan kita manusia yg serba kekurangan. tapi aku rasa riak tuh still ada walopon dah tau diri tuh tak cukup sempurna.

okehlah, fullstop. sebab tak mampu nak luahkan lagi. sampai masa,meletup bara mgkin aku ada kekuatan utk cerita

selamat menjaga hati,kawan :)

4 comments:

Anonymous said...

hmm kadang2 kita harus menegur utk kebaikan.. jagn terjadi berulang kali sampai dah meletop boleh menyebabkan perang besar.. :)

NAZRI AHMAD said...

aku dah kenai ang lama
ang ni selalu sgt terlalu menjaga perasaan org lain
smpai perasaan hg ni xdiambil berat
bagus mmg la bagus
tp long term xbgs weh
u'll become such a time bomb..igt kata2 aku ni
kadang2 xperlu nak jaga sgt hati semua pihak :)

bacteria said...

mcm entry aku jep.. huhu..

artfieda said...

fara - ermm susoh lah fara... kenapa aku?? aduhai

mamak - ermm..mmg..sakit sgt2 dlm ati nih,ntahlah sifat sabar nih dah sebati sgt2 ngan aku agaknye,x pe lah,esok lusa dier sedar

zamie - alamak,aku br tgk entry ko..hehe...lebey kuwang tuhh :)