Monday, May 5, 2008

: : Heppy Beday ADIK : :

Smalam 05-05-08 beday adik. heppy beday!! yang ke bape aku pon x pasti..hehe..tp aku rasa yg ke 22 kot.

Ahad 04-05 sblom pulang ke Romania,aku singgah jap kedai cake,dah niat nak beli utk adik..walopon blom masok lg beday dier..sebab beday dier ari isnin,aku dah tader kt pgudang,so beli dulu in advance..hehe... secret receipi kt HP dah tutup..shit btoi lah..nak g ke permas dah x sempat..slamat ada season kt complex..

tangkas tros ke sana,tinggal satu jek lg cake masa tuh. dan mmg rezeki adik agaknye,yg tinggal tuh cheese cake---->cake feveret dier dr kecik

lepas suprisekan dier kt umah,aku pon tros pulang ke romania.. :) lambat giler balik malam tuh.. apapon hope adik panjang umur,dimurahkan rezeki,dan sntiasa di lindungi oleh Allah swt.. dier satu2 nya adik yg aku ada kt dunia nih,dan dier juga satu2 nye adik yg tidak mndpt kasih sayang dr seorg abah waktu usia dier belasan lagik. :(

walopon aku slalu nyakat dier,suka tarik pipi dier yg tembam mcm kuih pau, aku nak dier tahu yg aku sayang dier sangat2 :)

4 comments:

al said...

hepi besdat adik

artfieda said...

hehe..on behalf my younger sister, "tenkiu alina, dr alina" heheee

RienaxHarith said...

said heppy besday to ur lil sis.. semoga pjg umur... Biasa la.. bila ada 2 org adik bradik dan die la satu2nya adik kita yg ada dlm keluarga mmg kite akan terasa betapa sygnyeeeee kat dia. Gado camne pun, mmg akan berbaik semula.. bak kata pepatah.. air di cincang takkan putus.. hehe..

artfieda said...

riena,

yer riena..cam ko ada ereen jek mesti ko pon tahu perasaan aku ada adik sorg jekk...btul ahh gaduh cemana pon mesti akan baik nnt. :)