Tuesday, May 6, 2008

: : jaga cik salmah nnt muntut ilang : :

this pic was taken by Jeremy Slay our opismate..pagi2 aku sampai opis beria datang kt tmpat aku tunjuk pic nih dalam henpon aku..
alamak..terkejut gak aku..ghupanye kepala ular dalam lubang jamban kt toilet lelaki..uikss..aku dah stat geli geleman..dalm kul 8 lebeh mcm tuh..hero-hero dr engineering dept yg cuba tarik ular tuh..aku malas nak tgk..mat salih-mat salih opis aku dah selamat turun bawah reramai nak tgk..hehe..suke btoi dorg tuh... besar gilerr dorg citer kt aku..separuh dr beg plastik sampah jek dah penuh dgn ular tuh..mmg besar..!!

so..dgn berlakunye peristiwa ini pd hari ini,maka dengan itu aku dari pagi tadik sanggup tanak masuk toilet..walopon benda tuh brlaku dlm toilet lelaki..aku trbayang bueknye aku tgk syokk buang air besaq atau kecik..tetiba terasa muntut di ngap..fuhh...tamoh ler akuu..rela aku tahan dan lepaskan kt umah..hahaha :)

so,korang hati2 lah ye kalo kat dalam toilet nih..kekadang benda kita x jangka pon kt mana2 bulih berlaku :)

4 comments:

al said...

sound scary pidah..
next time ko careful yek

pjoe said...

mak aih!
aku fikir ular dalam lubang jamban adalah urban legend semata!

RienaxHarith said...

err... ni aku nk tanye.. yg kuning tu ular ke.. or getah paip.. hehe.. mak aii jamban.. sungguh kekaratan yang sungguh cantik.. hehehehe..

next time ko bwh buluh panjang.. sblom masuk jamban ko ketuk dulu kat dlm bilik jamban.. ular takut buluh. hehehe... petua ni.. amalkan ye.. hehe jgn lupe hati2 nk buang air.. bukan kepala ular yg kuar..kuar tangan nk raba montot ko hehehehehe... gurau jerr..

artfieda said...

al,
tuh lah pasal..scary giler...tp maintain..kaver..kaver..hahah

pjoe,
yup pjoe..nih bkn cobaan..ini betul-betul...ohh tidak sama skali urban legend..

xrienax,
hahaha..tuh toilet laki..bdk laki kan suke kekaratan2 tuh..nmpk unik gitu..hahah..yg kuning tuh getah paip..kunun2 dorg nak halau ular tuh..hampehh..x jalan daa..kalo ko save..ko tgk btoi2 pic dier..kepala ular tuh besau tau.. uikss..petua ehh..kan ada plak org len gelak nampak aku bawak buluh stiap kali masuk toilet..hahha :)