Wednesday, May 14, 2008

: : heppy beday jeremy: :

heppy beday jeremy Slay!!!,
kami dinner di Sebana punye restoran utk celebrated beday jeremy,aku bawak Wanie budak bawak opis aku skali,sbb wanie teman aku tido malam tuh,housemate still x de lg,balik kg. laila pulak bawak kembar dier masa dinner tuh... teruk giler dier dan kembar dier kene nyakat ngan bos-bos kami. hehe... Jeremy suh kami order apa sahaja,aku cuma order spagheti beef dan onion ring, masa cheff dtg bawak cake..meriah giler tetiba kt blakang cheff tuh ada satu group yg slalu buat live band kt situ,dorg nyanyikan heppy beday utk jeremy,dan kami pon sing along lerr reramai..merah padam muke jeremy..wife dier yg plan semua nih... apapon enjoy malam tuh sbb makanan dan cake tiramisu yg sedaaapp gilerrr :)




2 comments:

RienaxHarith said...

semua gambo yg ko letak.. hanye satu je yg menarik pandangan aku.. hehe.. iaitu.. spagetti daging tu.. alamak sedapnyee... mengidam lagi aku.. adoyaiii... hehehe

artfieda said...

riena,
aku dah agak dah..ko akan trliur tang tu..mmg aku sajek jek nak bagik ko tenseenn..hehehe...jgn mengidam2 woiii...!!ehh suh ereen p beli bahan2 copeekk!! hehe