Wednesday, May 14, 2008

: : Where have u been sang fhiedah : :

sOrri, aku kebuntuan idea nak menulis dr minggu lepas,baru ari nih aku bukak blog. even mcm2 benda dah berlaku sepanjang minggu lepas tapi tetap tiada nafsu untuk menulis.. hehe.. lantak ko lah fidaahh!!
09-05-08 Jumaat
+ petang pas kijo aku tros balik skudai ngan dia,aku tabalik pgudang sbb mama aku ke melaka, ada urusan. pegi pgudang jap amik PS2,then sampai2 je skudai,dpt msg yg kawan eksiden kt pgudg..dier sorg2..india mabok langgar kete dier..shit..letak barang dan kami tros ke pgudang smula..oohh..pukul 3 pagi baru pulang ke skudai..oohh,penat itu memang indah kann... :)
10-05-08 Sabtu
+ spent all time with mother in law..hehe..malamnye layan cerekarama tv3,sedey gilerrr pasal ibu yg buta,dan anak dier yg malu sbb ibu dier buta,rupanye ibu dier buta sbb mata itu didermakan pd anaknye masa kecil...ohh... jauhkan lah aku dr sifat2 kurangajar mcm tuh..amin..
11-05-08 Ahad
+ Ohh, hari ini Mothers day..ermm biasanye tiap2 tahun aku mesti akan suprisekan mama dgn cake secret recepi dan aku,adik dan along akan makan bersama. tapi tahun nih...ermm...mcm x behh jek..lgpon mama x de..ke melaka.. aku x tahu napa aku x msg mama lgsong wish..(alah..hari-hari pon kita sayang kt mak kita) nak sedapkan ati... sebenonye rindu kt mama..ohh esoknye 12hb beday bakal mak mertua aku..so aku pon ajak dier ke jusco tmn u utk beli cake bufday skali dgn mothers day lah..bagik awal sbb esoknye kami dah pulg ke ramunia, sampai-sampai secret recepi,cake sold out..tahik btoi..kalo nak kene tunggu lagik 3,4 jam,,sedgkan kami dah nak pulang ke romania..no choice pegi le Lavender,aku pilih coklat walnut,dan budak cashier tuh bg free bunga carnation sbb mothers day..(ohhh suwit tringat tahun lepas mothers day beli kt secret recepi dpt free lilin dan tmpat letak lilin,santek)

Mak dia suka sangt masa aku suprisekan tuh,aku wish heppy beday dan heppy mothers day skali... dalam kul 6 kami tros gerak pulangg +


0 comments: