Thursday, June 12, 2008

:: Im back ::

sOri sesangat lama giler aku x update..nak bukak pon kejap2 jek pandang..nak update takleh lgsong..dgn masalah diri yg semakin trok,ditambah plak dengan beban keje kt opis..pening pale.tapi aku try my best selesaikan semuanya satu persatu.
ooh..ini lah jerawat 3 ketol yg tetibe ada kt muke aku spanjang minggu2 lepas..mungkin byk prob,stress,aichh...dier pon tumbuh dgn suka suki...korg ada ubat magik x yg biler sapu jek jerawat tuh ilang trOs..kalo ada sila sms aku :) hehe


4 comments:

Durra Syenzuka said...

nie namanya "Beauty Conscious"

artfieda said...

durra,
hehehe...beauty Conscious ehh..x lah jugok..tp geramm okehh biler nmpk dier besaq..rasa cam nak geget jekk.. :)

Nazri Ahmad said...

hg x malu ka boh gmbq cmni..cuba ada sifat malu sket...
" dan akan datang pada masa hadapan di mana umat wanita akan hilang sifat maluny ".....

artfieda said...

kommgdengkikan,
hang nih mamak...awatnyee ngan pic aku!!!! bkn aku letak gambaq bogel ponnn!! siol ahh luu!!! comment ko buat aku serba salah nih..hahahampehh ahh luu!!!!