Thursday, June 26, 2008

:: kak ani oh kak ani ::

hari ini saye tiada selera utk makan lunch..mgkin bekpes pagi td dah berat so sayep dah kenyang lah. sayep bekpes mee goreng letak sambal skit. sayep beli kt tepi2 jalan jek..org-org kampung sini jual..meriah tau kat sini..tiap2 pagi..kt tepi jalan penuh dengan makcik2 jual bekpes..dengan warung nye len citer...

sronok sangat sayep rasa bekerja di sini...saya takkan jumpe lah kt tmpat lain cam nih..biler dtg keje kt sini mula2 tuh saya tros tringat Kuantan..a'ahh lahh..tmpat nih tenang mcm kontan..cuma Kuantan ada lah jugok shopping complex..kt sini tadop lgsong tauu..kedai-kedai runcit yer pon stok kalo saya terajang konpem roboh...aishh tabaekk sayep..tp saya suka..sebab kedai-kedai runcit tuh semua oldskool giler...kedai yg masih lagik menggunakan papan..pokcik2 yg jaga pon semua nye veteren2 gitu...lain dr yg lain..tenang giler tau..

sapa-sapa yg rasa ada masalah mental tuh nak tenangkan diri..datanglah sini..pantai..laut jgn cakap le....banyak tak terkira dgn jari kaki saya...sini tadop polis tahan2 kete..tadop lampu isyarat tiga kaler tuh...tadop kete beratur-beratur time waktu nak g kijo...sayep pon bawak kete behh jekk pagi2 hirup udara kampung..aishhhh :)

lunch hari nih cheff anto cheese sausage..sayep tamoh lah makan..sbb dah kenyang...jadik sayep mencari-cari kak ani..saya nak bagik kt die lah...dier slalu lap meja saya...lapkan botol2 atas meja sayep..hehehe :)

2 comments:

RienaxHarith said...

alamak, sedap plak aku tgk gambo tu. especially yg sausage tu.. very the sedap.. hehe buah papaya!! beshnye.. hehe

artfieda said...

xrienax,
aishh ibu mengandung nih...sokmo terliuq..hehe :)