Thursday, June 12, 2008

:: surat chenta dr bos untOk aku Part 1 ::

adohai.. nih surat chenta dari boss aku Kent Underwood, dier letak atas table aku biler kelmarin aku dtg lewat.. x lah lewat sangat..pukul 8.01 minit aku sampei.. sajek jek dengki.. yg hampehnye lepas tulih surat tuh kt bawah skali dier bleh letak nama LAILA assistant aku..bukannye letak nama dier..konon2 mcm Laila lah yg buat surat tuh..jahak giler kann... biler aku sampai dier gelak2 dan tros cakap Laila yg tulih surat tuh bukan dier...

hahahah...ingat aku x kenal ahh tulisan dier..tulisan mat salih nih kan lebih kuwang jekk...ala-ala cakar ayam sakti ke 13 gitu... hehee..apapOn kent..u mmg rawk lahh!! esok aku nak dtg pukul spoloh plak... hahaha :)

TIKUS = nama yg dier panggil aku dlm opis..tuh pon pelat2 dier sbot tikus..heheh..hampagas btoi

8 comments:

al said...

comel la bos u pidah..
mat salleh kat tmpt i keje asik nak mengamuk je..tensentol

HoneyWiah said...

mmg rawk gila boss ko ni

nak gak ah bos cam ni

handsome tak? huhuhu

kalau tua x mo ahhhh...huahuahua

artfieda said...

alina,
bos ai x comel lah..dier sangat besar..hehe..lohh asyik nak ngamuk ke?dorg dtg bulan ahh tuhh.hehe

artfieda said...

wiah,
yer dok..boss aku mmg rawk giler dan giler hari2...dier x hensem tp santek.. ada lah pic dier dalam blog nih..ko carik lah yekk.. hensem beb mcm tomok

al said...

wat i mean is cara dia comel, badan besar mmg comel gak.. u pun comel..

mat salleh tmpt i seminggu x jumpe bf x dpt bayar bil mesti dia nak mengamuk je

artfieda said...

al,
hehe..a'ahh suwit kan cara dier..hehe..tiap2 pagi ada jek bahan nak kenakan ai..sengal jek..

hahaha...kahkahkah...mat salleh tmpat yu tuh dah kategori bahaya..silap2 yu nnt kene terkam..ehehe :)

al said...

x bole fiedah, i bukan lesbian

artfieda said...

al,
yu mmg tak rela..takot2 kawan yu tuh takleh handle ngan yu...heheh..yu kan superb power..!! auchhh..hehe :)