Wednesday, June 25, 2008

:: nOta kaki untOk awOk ::

awok,smalam sayep sent awok nota kecik kt gtalk kan?..awok cakap suwiitnyeeee..ari nih awok plak reply smula kt sayep nota tuh..trimaseh :) sayep bg nota tuh sbb dpt ilham dr blog zamie si kerempeng itu sayep tgk suwitt nyee dier tulih cam tuh kat awek dier yg superb sexy tuh hehe..zamie,ko pencetus idea :) ok lah awok,sayep nak sambung buek kijo,sayep boring lah tgk ahli sihir tua nih ulang alik lalu depan sayep, smuga Allah swt berkati hubungan kita dan ada jodoh antara kita,amin


8 comments:

RienaxHarith said...

fhieda, suwitnye tgk note tu. Aku dulu pn tak wat camtu. Tp dulu laki aku masa nk melamar aku sblom kiteorg bertunang.

Aku ingat lagi kata2 die kapel ngan aku masa mula2 kapel ngan dia dlm seminggu da kapel tu, die ckp terus dlm fon, die kata "syg, sy kapel ngan awak ni bukan main2 mcm exbf syg dulu2, yang takder pk masa depan. Sy da start kapel ngan awak, sy da pk abih2 yang syglah pilihan sy dan sy da pk masak2, tahun depan kite bertunang n kite kawin. Sy ckp serius! sy nk kawin ngan syg. sy takmo main2 sy mmg serius!"

Masa aku dgr die ckp tu, aku terkedu kejap sbb selama aku kapel ngan bf dulu, dia la manusia paling simple, straight to da point n romantik. Mula dia ckp tu aku mcm was2 la.. ye la da byk kali kena tipu kan ngan jantan2 sblom ni, tp aku bg masa utk die prove kt aku. Dan ko tau.. dlm inbox email aku tu.. penuh ngan email die cite dok pasal nk kawin ngan aku. Die da tak sabo nk kawin ngan aku walaupun kiteorg penah target nk kawin 2006, tp 2008 gak kiteorg kawin.

Tp mmg btul org ckp.. lagi lama kite tunang lagi lama la dugaan die dtg. Bermacam dugaan dtg, sampai rasa mcm tak terbendung lagi da nk melawan masalah kiteorg. Tapi syukur alhamdulillah, atas berkat kesabaran kiteorg, akhirnya diijabkabul gak kiteorg.. hehe..

sabo je la fhieda, tuhan maha mengasihi, insyallah allah akan makbul gak permintaan ko n babat, lagi2 perkara yg baik utk mendirikan masjid, kan..


aku doakan korang kawin la dlm tahun ni. mana tau berkat doa kawan2 kan... who knows...

as bha zammi said...

soooo sweeeat..........

al said...

suwwiittt nyer..
btw fiedah, i know ur feeling..
i ngan zamie pun mcm tuh,zamie kusut gak nak cari duit keje siang mlm..
ade rezeki, ade la..
yg penting kite berusaha..
sbb ceremony/event do cost us a lot..
mcm membe aku ckp, kalo kite da niat nak kawin tuh, ade je rezeki dtg..n i believe her words nih..

uwaa~~i da x sabar nak kahwin ni fieda..

HoneyWiah said...

hei...gurl

married come once in ur life..so of course lah kan kita nak yang terbaik, so just ignore jer anasir2yang selalu membuat kan korang berdua terasa bila diaju pertanyaan "Bila Nak Kahwin?" ... sok2 turn anak2 diorg lak kan..janji..korang berdua happy with happy ending..huhu...Pada aku tunang lama2 ke tunang kejap2 ke sma je dugaan nyer..insyallah aku dah terbau2 terasa2 dah ni...nak dekat dah tu..hheheh.. kalau x faham sila kemuka kan soalan k.

artfieda said...

xrienax,
phuhh riena..pendek ajekk karangan ko tulih...hehe..btw suwit jugok stori ko..mmg jantan2 lama ko tuh takleh pakai..alhamdulilah kan ko dpt suami yg baik mcm tiong tuh..hensem plak tuh..hahahaa (skodeng jap laki ko) insyallah berkat doa ko dan kawan2 len mudah2an ada jodoh kami tahun nih :)

artfieda said...

baha,
yerp suwit kan...dslr ko kan ado..buek lah mcm2 idea yg behh utk lamar fhie..!! hehe.. konpem behh :)

artfieda said...

al,
btui cakap kawan u tuh..sbb kawan baik i pon cakap mcm tuh..masa kita dah nak dekat kawin..ada jek rezeki allah swt bagik..tuh yg dier slalu nasihatkan ai.. yup yg penting kita berusaha kan..chaiyok!!
ai pon x sabar nak tgk yu ngan zamie kawin-kawin..heeeee :)

artfieda said...

wiah,
ermmm...doakan aku ehh... :) aku x kisah lmbat ke dak janji aku doa sangat2 ada jodoh aku ngan dier weh..8 tahun beb kapel...masing2 dah kenal hati budi masing2..aku pon skang mmg buat2 pekak jekk kalo sdara2 aku tanye..maleh aku nak layannn...dorg yg yer2 kelapa..mama aku pon rilex2 ajekk beb.. hehe