Thursday, August 14, 2008

: : hari-hari nampak rainb0w : :

sayep dapat l0llip0p dua. tapi sayang giler nak makan.. sengal kan?
yg kalerpull tuh tunang sayep bagik, yg kaler purple tuh adik sayep bagik, dua-dua saya sayang sangat nak makan.. adik saya lagik bengong,masa dier belikan utk sayep tuh,saya suka sampai horay-horay pastuh saya pon selamba cakap "eh,aku x makan tau lollipop ko bagik nih,aku letak kt tmpat pensel aku,sayanglah nak makan"
tetiba adik sayap kene sawan. "aku tak dulik,ko makan skang depan aku,aku nak tgk jugak ko makan depan aku,aku dah belikan, ko nak simpan plak" hahaha

saya pon cakap "argh pedulik hape aku,aku mmg nak kumpol banyak2"
adik saye tr0s muke masam mcm majok..haha..mama saya tros nyampok "biarkan dier dik,nnt bersemut lollip0p tuh biar masok dalam nini dier"
kahkahkahkah :) mama pandai seb0t nini siak hahahai

2 comments:

encik bha said...

buah cempedak luar pagar,
ambik udang galah tolong kait kn,
koi org dewasa baru belaja,
apakah itu nini...boleh terang kn.

artfieda said...

bha,
kahkahkahkah...sila tanye aweks hang..hahampeh