Thursday, August 28, 2008

: : Jasad - jasad mati dari ilusi itu : :

tghari td chatting ngan jas budak engineering. sebab malam nih malam jumaat. dan kebiasaannye kt sini malam jumaat akan ada bacaan yassin kt surau berdekatan ngan ofis kami. explen pada jas yang aku nak jemaah2 malam nih bacakan skali yassin utk bapa tunang aku juga tidak ketinggalan utk arwah abah aku. hati meronta-ronta nak join skali malam nih tp sayangnya aku tgh period pain. bagik Jas nama penuh bapak tunang dan nama penuh arwah abah dan selitkan sekali duit utk jamuan yassin malam nih ikhlas dr aku.
tak semestinya biler seseorang dah nazak baru kita nak baca yassin,aku tolak ayat penyata ini sama sekali. apapon mudah2an dgn berkat bacaan jemaah2 surau malam nih akan membawa seribu harapan agar bapa tunangku di panjngkan umur.kita di bawah nih hanyalah berusaha setakat yg mampu. selebihnya aku serahkan pada Allah swt.

2 comments:

pjoe said...

itu tanda kau ingat dengan DIA

artfieda said...

pjoe,
yup,setuju :)