Sunday, May 17, 2009

: : Dugaan-NYA : :

hai semua.

apa khabar? sedang ligat di depan monitor sambil jari jemari meng-update blog masing-masing?? bertuah anda :)

dah seminggu lebih aku terbaring kt umah.

tanpa bekerja.

sakit lama datang kembali. sakit sangat-sangat

arghgh, nih lah dugaan kan. aku kene sabar dan sabar.

trimakasih ya Allah kerna dugaan yg aku dpt ini,mudah2an menguji kesabaran dan keimanan aku dlm menghadapi ujian dr mu, aku trima dgn hati yg terbuka.

trima kasih b sanggup cuti jaga aku kt umah :(

7 comments:

NAZRI AHMAD said...

mungga, hg saket ka...ptut diam ja..sabaq naa, byk2 doa kt Allah

mimi momo kodomo lion said...

smoga cepat sembuh...jgan lopa makan obat obatan....

yathroxy said...

doakan kan ko cepat sembuh..ini semua dugaan..harap bnyk2 sabar..itu lah untung nya ada suami disisi dapat menjaga sakit pening isteri...

Anonymous said...

pidah...ko sakit apa..lama kite tak jumpakan...aku hope ko cepat sembuh...

RienaxFaizal said...

fhieda, ko sakit apa? sian ko.. takpe la... apa2 pun byk2 rehat ye.. jgn buat keje berat2 kalu kena rest tu... rest la puas2... jgn lupe makan ubat k!.. ckp babat suh die masak plak utk ko kasi makan.. hehehe...

semoga cepat sembuh k!

artfieda said...

mamak,
a'ah..sakit lama aku tuh..yg sakit kt middle ear aku tuh..doktor ckp tuh akar kanser,duh...ntahlah..sedih nak citer :(

mimie,
thanks,mmg tgh bizi makan ubat

yath,
thanks,doakan aku yek. yup,thats why im proud to have him in my life :) kesian die cuti lama jaga aku

anon,
when u said PIDAH, sound like u're my old fwen,right? sapo eh? anis ke?ekin ke?ayu babu ke? freda x mgkin,dier dah tahu pasal nih via phone ari tuh.

xrienax,
yup riena,tgh sakit dan sedang sabar menerima ujian nih..kt entry lama aku adah tulih pasal sakit nih yg aku ada admitted kt hspital.

eija said...

aku doakan semoga hang cepat sembuh seperti sediakala..
rindu tahi lalat comel tu