Saturday, May 23, 2009

: : RED Carpet- Berdebor-debor nak amik AWARD haha : :

THE RULES :
1. The winner can put the logo on his/her awesome blog..
- dah lah,tanampak ke hape??

2. Link the person you received the award from
:
- Mamak duda sengal time bajar dolu-dolu

3. Nominate at least 7 others blogs :
- aku tak tamak cam mamak hehehe- so dgn besaq hatinye,aku nak nominate kan award nih pada tuan-tuan tanah sekalian, here we go :-
yath reti surf ke
noorhayati mohd top dan puyelnye
mimi vouge
zamie
al seksi
xrienaminutex
xhuzaibax

emm u know guys, i rily dun into this kinda blog-friends-award thingy yet..so i hav a very limited blogbuddy..all of d above adalah rakan-rakan sprjuangan :)

7 comments:

Nazri Ahmad said...

siak lu!kutuk gua kt sini..gua xkutuk lu pn---hehe terer dk aku tiru gaya hg

yathroxy said...

hehehehe,,,nme gue pon.ter calon jugak yah...tq2.
muuaahh
:)

yatt & yell said...

nama aku 1 'O' je laaa..tiada 2nyer..huhuhuh

Nazri Ahmad said...

weh munggah, blog aku dinaiktarafkn namany jd
blognazriahmad.blogspot.com hahahahaaha

tukaq kt bwah tuuu

artfieda said...

mamak,
phuhh..gangsternye..takoott..cam gangster kg dusun..hahahha

yath bibir,
yer,malas nak calon utk ko benonye,tp trpaksa,tak tau nak calon utk sapo laie..hahahhahaha

yatop,
alah..samo ajo lah..lebey kuwang

mamak bengong,
malas dah aku nak tukar add link blog mu..mmg mangkok asyik dok tukaq jek, awat??dah biol cam bukit ke??

bacteria said...

uik, dapt nominasi? huhu.. toche..

artfieda said...

zamie,
yup..sila amik ok..al too :)