Friday, May 29, 2009

: : hye woman, dont DRIVE : :

aku pelik

dan hairan dan mcm nak naik hantu bila.............

kalo kt highway,lebih2 lg belah kanan,yg mmg tgh laju, tetibe ada kete di depan selamba badak bawak lembab giler mcm kunun-kunun dier sedang bawak kete di tepian pantai.

dan bila aku stat maki sorang-sorang, yg prtama skali aku mesti akan cakap dan aku prcaya korg pon akan ckp benda yg sama

"isk...lembab gilerrr....konpem pmpuan yg drive nih"

eh, aku bukan prempuan ke? heheehe

tapi aku taklah sebengap dan sebodoh manusia yg bawak kete 30km atau 40km tapi menggunakan jalan belah kanan.

hello, masa amik lesen dulu cikgu tadak ajaq ka? atau amik lesen terbang?

kalo dah rasa nak bawak selembab tuh,gunakanlah belah kiri. hari-hari aku membebel dalam kete. penat rasa. kekdg sampai tahap aku nak mengeluarkan jari tengah di luar tgkap sambil menunjukkan pada pemandu yg sangat berhemah tuh.

tapi,biler memikirkan aku seorang perempuan, malah memakai tudung, kurang sopan.

hasrat itu aku lupakan begitu sahaja.

tgklah nih time drive sempat bersolek, kalo aku lalu tepi minah nih.mmg aku turun jap,tarik rambot dier, erkk bleh ke?? hahahhaa




2 comments:

yathroxy said...

hhuahuahuha//
mmg bengong kan klu slah kan pompuan bwk kete lembab,,
tp situasi make up..
tuh bru je smlm gue nmpk sebelah kte ktorg kat ampng otw ke klcc..
mmg bangang..dlm kete sempat pakai maskara ngn lipstik lgi...nasib time tu kat trafik light..sempat lgi..ktorg satu kete pndng je dia..sbb dia lmbt ah ktog terpaksa tggu lmpu merah..;(

artfieda said...

yath,

mmg dowh..mmg mangkuk ayun bwk lembab gilerr vavik...kalo brlumbe ngan kura-kura..konpem kura2 sampai dulu...boring aku ngan manusia tapaham bahasa nih..semak pale otak