Monday, December 14, 2009

: : mcm sedak ork : :

aku baru pas trjumpe gambo nih kt fesbuk sapa ntah. pelik giler sbb aku yg duk JB nih leh tak tau kewujudan otak-otak jb nih dah buek cam nih. tak hapdate btol haku nih. promote skek walopon aku tak tahu kt area mana benda alah nih jual dalam bentuk cam nih.

mcm sedak jek kan. dok tau lah sedak ke dok kalo otak-
otak buak gaya gini,hok daun panjang sedak ke atau hok gini sedak?? moh ler try... dh mcm dumpling plak aku tgk letak dlm nih kukus buluh nih,bekas daun plak dh mache kuih tepung pelita ork. tp mcm sumil jugok kan. hehe

3 comments:

NAZRI AHMAD said...

cm sedap ja wei..belikan kt aku

artfieda said...

mamak - aku pong dok tau kt area jb mana jual natang nih..kalo pakai daun hok panjang tuh aku tau ler..yg pesen cam nih dok tau kat ner..aku pon rasa cam sedap hahaha

Elsa said...

whats that?
looks delicious