Wednesday, December 2, 2009

: : tepu : :

dulu aku slalu kutuk anis kalo dier men game dan layan industan time opis hour,aku slalu cakap

"ko takde keje ke" "ko makan gaji buta eh"


kalo dier ada keje dan tak main games aku sound jugok

" halal kan ari nih keje kau sbb wat keje spanjang masa"

hahahahha

telinga anis mmg kebal. jenis kalo tembak spoloh kali pon blom tentu tembus. dier sgt kewl. rela utk dikutuk. haha

tapi

wuarghhhhhh....skang aku pulok makan gaji buta!!!!!

bohsan lahh project aku dah abih..dah sailaway,contract aku abis end of dec nih, berchenta lah siak nak tunggu ujung bulan nih. dtg skit nye jauh tapi duk opis men fesbuk, chatting,bergosip,masuk forum kete, smpai aku dah naik tepu ngan lebam.


aduhai, tetibe cam rindu ngan keje2 aku. cheh.koya rajin dan dedikasi konon

hahaha