Thursday, March 13, 2008

: : Aku dah stat buhsan lah : :




Ermm..aku dah stat buhsan duk kt umah yg besau tuh..even intenet 24 jam..umah yg ada org kemas sntiasa..tp ntahlahh..pale aku kusut sangat2..dah bape minggu aku x tgk tv lgsong..duk terperap dalam bilik..pas balik keje kul 5 lebey..aku mandi dan tr0s duk dalam bilik bukak tenet..sampai skang nih aku dah rasa cam buhsan plak surf tenet...ermm..dgn perangai housemate yg tak boleh blah..fussy gilerr..sampai aku rasa nak sawan kejap pon ada...pelik aku benda yg kecik pon bleh nak take serious..shit btol ahh..slamat ahh aku x sebilik lg dgn ko..kalo x..aku dah boleh koma 44 hari..demmit...selagik aku sabo..aku sabo laghik..buek buduh sudeyy...pakai selipar kejap kt opis pon kene sound..tahik btoi ahh..padahal aku g toilet jap pakai slipar..whut the hell ahh..x alih2 call aku "fida u ada baca x email yg ramunia anta tentang dress code..dan cara2 pemakaian dalam opis" dan aku yg mmg blurr masa tuh pon jawab " entah erkk..x pasan...why u asking??" then dier cakap " lain kali u jgn pakai slipar dalam ofis,i tak nak ramunia sound2 client "
Huh...!! aku tros cakap OK dan meletakkan gagang phone dgn sopan santun..tapi dalam hati aku rasa cam nak tarik2 jekk rambot ko yg karat tuhhh.!!

nyampahh!! sakit ati !! mcm2 dah aku maki dalam hati aku...tp aku sabo..dan sabo..kalo dier gelak dalm opis dan kt umah mcm pontianak baru lepas kene raba tuh..aku tak amik port pon..aku buek buduh jekk...kalo aku nih..mcm2 lah dier nak sound..ada jekk x kene kt mata dier...kekdang aku rasa mungkin org yg berumur dan lmbat kawin nih mmg perangai mcm tuh kot..ermm atau secara kasarnye dah nak monoposs..tuh pasai ahh perangai cam gitu..ermmm kak sue pesan kt aku " ko bagik jek laki kt budak umah ko tuh...konpem dier senyum lebar pasnih " hahaha..aku plak jawab kt kak sue " alahh...dier takder nafsu ahh kak sue,selera pulak kann dgn dier..hahaha" kekadang aku rasa dier okeh..kekdang aku rasa dier tgh period setahun..haha..ntahlahh...aku kene sabau 2 tahun beb..2 tahun aku kena duduk serumah ngan dier...ermmm...nasibb...nasibb....jgn aku giler sudahh..!!kalo aku giler..aku x kan lepaskan budak umah aku tuh..aku nak dier giler skali sama2 ngan aku..hahahhaha.....LOL... :)

0 comments: