Thursday, March 27, 2008

: : extremely h0t : :

Dah bape hari aku x bukok bl0g nih..tader idea dan tade m00d nak type..mungkin sbb drawing dah stat banyak..slamat baru structure...lega sket..tapi...

lepas nih piping....

isometric....

pipe supp0rt...

hydrotest...

adehhh..pening aku...tuh bl0m campor len2 nye discipline..electrical..mechanical..
instrument...fuhh..slamat ahh aku dah ada assistant skang..hehe..laila bleh key in semua drawing2 yg dtg dr engineering dept..

aku plak..??bajet boss ke dah ada assistant..bajet behh ke dah jadik lead skang??

waklu.!!

aku laghik pening..kene masukkan drawing2 tuh semua dalam system documentum utk woodside kt perth australia view..ermm..keje..kejee...kalo malas2 nnt rezeki pon tak nak masuk kan..nak tak nak kene keje rajin2...rajin ke aku..??hahah

tghari nih lunch cheff anto chicken chop..len plakk kali nih chicken chop yer..biasa grill jekk..nih dier bikin crispy lak..siap ada badam2 bakar lagik..oklah kan..len skit..sedap skit tekak aku bedal ari nih...nak amik pic cam maleh lak..kang org ckp aku poy0s plakk..hahaha

ermm..bisingnyee opis ari nih..mat salih nih semua bercakap ke tgh gadoh erk..??hehe

0 comments: