Monday, March 17, 2008

: : Dua hari yg gelabah : :

Adehh..pagik nih aku lambat lagi g keje..

hp aku yg r0sak tuh dah bleh on malam td..aku pun suke tahap cipann...tanpa syak apa2yg akan brlaku aku pon tido dgn hati yg riang malam td..aku kunci jam kt hp tuh kul 6pg..biler dah bunyik aku tamoh bgn jugok..dalam hati awal laghik...then aku trdgr housemate aku mandi kt bilik dier..so aku malas nak mandi lg..

aku nak mandi jap2 lg..biler tgk hp aku skali lg aku senyum sbb hp dah bleh on..dan tgk kt jam hp..awal laghik...aku still atas katil yg besar dan empuk...then aku dgr budak umah aku start kete dier..aku tgk jam kt hp..aik baru pukul 06.50 pg..dalam hati " awal giler nyonya nih g keje"

ermm..biasa dier g keje kul 7.10 ke..x pe lah..then aku pun masuk bilik air nak mandi..masa masuk bilik air..aku dgr brother petronas jiran aku tuh start enjin kete dier plak..aik..dlm hati aku "nape brother ni pon g keje awal erkk..biasa dier mesti saing2 aku kuar" ermmm..aku dah stat pelik2 ayam,tp aku lex laghik...pas mandi trgerak ati nak tgk jam tgn aku...demmitt..dah pukul 07.25..tgk jap jam kt hp baru pukul 07.00...tahikkkk...camna leh jadik camnih..


adakah hp aku tuh sdg bergurau senda ngan aku??...warghhhhh....


aku pon siap secepat yg bolehh..alamkk baju banyak giler x sidai lg..aku basuh malam td...adehh..aku pon sidai baju dulu...pakai kasot..dan tros stat kete...tgk jam tgn dah pukul 07.30..adehh...dr umah aku tuh nak ke depan pak guard jek dah makan 5KM...arghh..aku tak dulik..aku nak racing jugok....


aku brjaya sampai dpn pak guard tuh kul 7.40..10 minit jekk..


biasa 25 minit nak ke depan tuh..lantak ahh..masuk jek jalan besar aku bedal 120...benonye aku bawak laju giler tuh satu sbb tanak lmbat masok opis..satu hal sbb aku nak bayo duit nasilemak kt makcik tepi jalan tuh..sabtu lepas aku amik nasi lemak dier aku tader duit kecik nak bayo...smalam aku nak bayo aku lalu kt warung dier..warung dier dah tutup..pagik nih pon sama..sbbnye aku yg lambatt..

adehh..jgnlah makcik tuh ingt aku tipuw dier tamoh bayar...warghh.jgn pk bukan2 makcikk...sayep bkn larikan diri dr makcik..dah 2 ari lmbat g keje..

sudahnye..aku lapo lagik pagik nih..padan muke...mkn biskot sudeyy...aku suke bile henpon aku dah bleh on..tp aku bengang plakk jam kt hp tuh bleh salah...huh..!! aku x tahu nak baling ko ke x wahai hp ku yg mengong..huhh..!

0 comments: