Monday, April 13, 2009

: : Di Tembak oLeh YatOp : :

Aku br trperasan yg aku telah di tembak / di tag oleh yatop

isk..malas okeh nak jawab. tp, utk tembak dier smula, aku jawab jugok. layannnnn :-

1. What were you doing 5 years ago? (2004).
:: Menjejakkan kaki ke kl n bkerja d THE MALL. AEPCO ---> f*k!.
:: Bertunang kot, kalo x silap lah haha
:: Balik JB, lepak-lepaks dan sebey keje
:: Kerja Cyber Cafe dan MMHE Sdn Bhd
:: Keje, tekanan, problem, etc

2.What were the 5 things on your to do list today?.
:: Sampai parking kete, sms hubby ckp dah slamat sampai
:: Bekpes sambil bukak PC
:: Check Email,jwb email2,blog,forum KCDN,fesbuk
:: Spt biasa wat keje sambil berurusan dgn Donna di Perth,Australia
:: Biler dah pressure,layan citer2 Korea plus Japan, pastuh gelak kuat2 hahaha

3. What were the 5 snacks that you enjoy?.
:: Roti Butterscotch Gardenia (Mmg giler sedap,trangkat gilerrr!!).
:: Chocolate Hazelnut Brand Ritter Sport (Sedap tahap giler2 tapir)
:: apa eh lg? aku skang dah jarang mkn snacks dowh...
:: percaya ke tak?
:: tak percaya, lantak korg lah dok!!

4. What are the five things that you do if you are a billionaire?.
:: Btoi2, konpem bisnes (bukak Kedai Cake, Home Deco,Kedai makan,Printing,Cafe,etc)
:: For sure lah beli umah yg sangat2 selesa,pahtuh bleh ajak famili aku sama famili hubby duduk ramai2..senang citer beli umah mcm istana lah..hahahha
:: Derma kpd umah anak2 yatim mcm aku, pd org2 susah, dan sudah tentu pahala2 nih aku akan bg pada arwah abah aku
:: alah..nih smua angan2 jek. mana tahu jadik kenyataan kan, who's know?

5. Who are the 5 person you wanna tag?.
:: Adik Ghie
:: Yath Bibir Seksi
:: Mama xrienax
:: Mimi Vougue
:: Duda lama aku yg senget

15 comments:

bacteria said...

klu i jd billionair i nak g haji bebanyak.. amin..

eija said...

ha nama aku ke tu yang kena tag..

zamrie said...

salam ziarah...
tertarik dengan cerita masalah telinga dan baru kini aku tinggalkan komen... maaf masuk tanpa diundang.

Nazri Ahmad said...

arghhhh kenapa daku yg kn tag?
aduss cmana ni nk melarikan diri..hg kata aku senget noo, wahhh kasut di atas sgt la smart bebeh..kasut apa itu..dan juga rumah baru kamu jua sgt la mengancam!aku amatlah suka!

yatt & yell said...

hahaha..layann...

artfieda said...

bacteria,

amin, smuga diberkati :)

artfieda said...

eija,
yer dik,ko kene tag, tak paham2 ke? kekekeh

artfieda said...

zamrie,
welkam, x kisah, trimaseh singgah sini :)

artfieda said...

nazri dah jadik bapak,
hang jgn nak men polis sentri, bek hang jawab,hahaha,pastuh hang tag tasha plak.
kasut atas tuh? shshhh..rahsia.. hehe... alah umah flat jek mamak..biasa2 jek..hehe :)

artfieda said...

yatt,
aku dh jawb ok, lepas nih jgn tag2 lagik..mak malas nak jwb nok..hahaha

yathroxy said...

heehhehe..gue pon tersenarai eh..dlm list tuh?????

artfieda said...

yathroxy kunun,

yer sengal, ko dah tak paham bahasa melayu ke hape? hahaha..jawab jgn x jawab!!

eija said...

em...aduh...
napa lah aku yg kena..

RienaxHarith said...

siot.. aku kena tag.. arggghhh!! tidakk!!... ko saje je kan.. nyampah tul...

artfieda said...

xrienax,

Yup, sila jawab ok..hahahha :)