Thursday, April 16, 2009

: : Shhhssh..Jangan Tegur Weh : :



sabtu lepas aku p nonton filem Jangan Tegur nih. oleh kerana dek trpengaruh lepas baca blog Yunie

aku pon p ajak hubby, win sama kak imah. gemok awal-awal dah surrender tanak join. sanggup tunggu kitorg kt kedai mamak. hahaha. nasib lah ko mok. kitorg tgk midnite kul 12.30 mlm, horror tak horror lah kan..hahaha

aku mmg tak minat citer melayu, sorry to say. citer2 melayu mmg suck. kebanyakannye jalan citer sama, totally bangang dan tader kemajuan, aku cuma appreciated filem2 by Yasmin Ahmad shj. tuh pon Taleintime tak sempat nak tengok.

tp Filem Jangan Tegur nih aku yg gatai2 ajak depa smua p tengok. Yunie cakap seram giler, aku pon saja ah nak layan, padahal hati kecik mcm tikus. mmg penakut giler aku.

seryes shit, duduk x sampai 10 menet, muntut aku dah tak senang duduk..kejap2 ke tepi..hubby dah nak stat bantai gelakkan aku. hampeh sungguh.

biler dah masuk tengah2 citer..yg penting kedudukan aku masa tuh bukan lg seperti mula2 sampai..aku dh slamat bawah ketiak hubby..hahahaha

mmg takleh blah aku masa tuh

Win bantai gelak x hingat masa tuh. dier cakap fidah dah hilang. hahahah

seryes woooohh...saspender btoi citer nih...suspens yg trlalu banyak sangat. sampai dlm hati aku biler nak abis nihhh...biler nak abis nih.. hahahahha

pd sapa2 yg blom layan..try lah layan. bleh menguji tahap penakut anda ngan aku hahaha
tahniah pd pengarah filem nih, cuma aku kureng puas hati dgn tajuk filem nih jek Jangan Tegur. ntahapa2 jek.. tader related lgsong dgn tajuk nye. so agak konpius lah :)

apapon, enjoy dan beralih kejap buah pinggang masa malam tuh hahaha

2 comments:

yathroxy said...

hehhehehehhe...ko mmg penakut pon..
:)

kte igt g...time tu tahap bosan gle kat ktn..kter ber 2 g ngk wayang kat mega mall cter
"slepping with the death"ko igt g tak??...last2 terserempak ngn budak ktn....2 ekor bdk laki ni..(lupelak nama dorg)..

igt kan kte berdua yg takut..rupa2nye..dua ekor jantan tu yg penakut..

kte tak leh ah lyn cter antu skg nih,..kang terberanak lak..hehehe sbb gue pon penakut...

tggu pas bersalin bru leh layan kot
:)

artfieda said...

yath,
aku mcm ingt tajuk filem tuh..tp x ingt lah weh...yg 2 ekor penakut tuh sape eh? geng2 sham ke hape? isk lupe btoi aku ahh