Sunday, April 19, 2009

: : ghost musim ke 2 : :

Fuhh, ghost musim ke 2 dah kuar smalam..tp aku trlupa pasal smalam bz masak..lgpon smalam panas btul cuaca kt jb.. mmg ngantok jek spanjang masa.

ok, back to the topic, mcm x caya jek biler tau Ghost dah kuar season 2, masa last season aku layan hari kt opis. nak layan kt umah mmg x sempat. so time keje tader kt opis aku layan. mmg best lah citer nih.

aku suke citer nih sbb most of the actor dalam nih smuanye speaking english. so, sronok dan nampak lain dr yg lain je. then jalan crita yg sngt menarik di mana benda halus dan manusia bulih berkomunikasi.

kejap2 lg dah bleh try carik episod 1 season 2 kt youtube atau kt http://www.8tv.com.my/, oh ya, ada pelakon baru dlm dlm siri kali nih, sapa lg kalo bukan pelakon yg berlakon dalam Filem KAMI, iaitu Bob blognye ada dlm list aku

suka plak tgk hasil penulisan pelakon baru nih- Bob puitis btol lah dier nih :)

apapon, sapa2 yg tapernah tgk Citer Ghost nih, korg should try lah, trust me, takkan regret :)
lg satu, aku suke giler lagu2 dlm citer nih. tp tatahu cemana nak carik dan tatahu sape yg nyanyi...behh giler :)

4 comments:

yathroxy said...

weehhhh.. kte pon lyn gak cter nih dulu..masa season 1..tp bnyk lyn kat opis gak..website 8tv..

mmg best beb cter nih..gue setuju dgn pn.pidah nih..
:)

smlm pon x smpat tgk..sbb lupe..:(

artfieda said...

yath bibir,
aku br jek pas layan yg trlepas smalam nih kt 8tv nye website..behh siak..ada hantuu baru lahh..heheheh..x sabar nak tunggu next episod!! behh :)

PakciQue said...

GHOST adalah sebuah drama suspen triller yang sangat bagus. Mana ada lagi produksi yang membuat drama seperti ni. Walaupun penggunaan judul drama yang agak cliche. Tapi, yang penting adalah jalan ceritanya.

Dapatkan ulasan dan review mengenai drama ni di GHOST[at]Noorhidayat.comDan mari kita berspekulasi.

artfieda said...

pakciQue,
yup, jalan citer dan drama yg terbaek!! start suke since 1 season :)