Wednesday, July 15, 2009

: : aku x bape pahey benonye : :

aku sebenarnya tak brapa paham dengan benda alah nih. sori lah kalo ketidakpahaman aku nih nmpak mcm lurus bendul atau tak mngikut perkembangan semasa ke hape.

kebanyakan yg aku nampak pasngan2 yg baru kawen, nama yg si pmpuan nih terus bertukar. ok cam nih contoh kalo korg tak paham. pasangan lelaki nama Ahmad Bin Daud, pasangan prmpuan nama Dahlia Bte Rahim, tapi biler dah kawen, otomatik nama Dahlia nih akan bertukar pada Dahlia Daud & Ahmad Daud.

Aku biasa nampak display2 nama mcm nih dr kalangan kawan2 aku sndiri. biasa nampak nama2 nih akan bertukar selepas depa kawen. nnt aku akan nmpak kt fesbuk..mespes...nak bertanye pd tuan empunye badan aku malas. takot nnt dier cakap aku nih katak bawah tmpurung ke hape. kalo aku kenal pasangan tuh..kire ok lah...kene yg aku tak kenal..tgk nama bapak sama.mati2 aku ingtkan adik badik..ghupenye laki bini. br lepas kawen.

pelik aku. apsal yer pmpuan2 nih tak menten dgn nama bapak sndiri ? malu kah?

ermm,sori lah kalo entry nih ada buat sapa2 kecik ati. aku cuma keliru jek kadang2. cuma pd aku lg better kita guna nama ayah sndiri. bueknyo kalo ayah kita tgk nama kita tuh..tak ko kocik ati oghe tuo tuh. mesti depa pk,nape lah anak aku sndiri tak guna nama aku,tp guna nama pak mertua. hehe..mana lah tau kan. ati org lain-lain, rambut jek sama itam beb.

kalo korg nk bg pendapat,aku alu-alukan. mana lah tau, aku nih lmbat ikut prkembangan semasa ke. at least, aku leh btolkan pemikiran aku tentang benda nih.

4 comments:

Nazri Ahmad said...

yg hg bg contoh nama dahlia tu kes?tarak2 see u in court!

artfieda said...

hahhahahaha....aku x pasan lah...kakakkah....ooppss...ok..i'll be there...we gonna fight!! hahaha

Mlake said...

ikut style omputeh kot...huhuhu

artfieda said...

eh,mlake..hai.hai..

aah lah mlake..aku pon rase ikut style barat.ermmm...trendy benda2 nih