Sunday, July 26, 2009

: : Talented Person : :


Al-fatihah untuk Yasmin Ahmad director terkenal dan berbakat giler yg telah meninggal dunia smalam. aku dpt tau pon dr Melodi, kalo x, mmg aku ingt dier still kt hospital lg. aku sgt2 mgharapkan arwah ada harapan utk idup lg sbb aku tgk dier seorg yg sihat dan ceria.

aku adored dan respect giler-giler most of dier punye filem like Sepet, Mukhsin, Gubra, TaleInTime, Rabun, Muallaf smua filem-filem yg aku rasa cukup utk buat aku kagum hasil keje dier. Malaysia lost another person with BIG TALENT,right.

oh, sedar x sedar aku rasa lepas nih aku akan merindui iklan-iklan raya petronas yg sedih dan kelakar juga hasil tangan Yasmin Ahmad, harapan aku mudah-mudahan dier sempatlah buat iklan raya utk tahun nih sblom dier meninggal lah, kalo tak..trpaksa lah layan iklan-iklan buduh kt tv yg zero, spread msg pon x sampai lgsong. tringt kt iklan merdeka kanak-kanak cina yg bernama TAN HO MING dgn kanak-kanak melayu UMI QAZRINA ,best giler iklan tuh.suwit giler. msg dier kewl giler dgn copywritter yg berbunyi "kanak-kanak juga memahami"

Salah satu sebab yg buatkan aku respect beliau dimana semua filem-filem dier banyak menyatukan bangsa melayu,cina dan india, she's not kind of racist people, she's love to see UNITE between malay,cina dan india. (like Sepet,Gubra & Muallaf )


hope n pray she will R.I.P dan smuga dier ditempatkan dikalangan org-org yg beriman


Guys,check it out this video.One of the late Yasmin's Ahmad's works,little imperfections in a relationship that make your loved ones perfect for you


0 comments: