Tuesday, July 7, 2009

: : kasot hok mano eh : :

kasot nih dilukih dan handmade by chapit. aku rasa dr tahun lepas dier dah siapkan kasot nih utk aku. aku nak pakai g keje. kewl tak aku? tapi bukan nak pakai ngan baju kurong. pakai ngan suor. baru ranggi mcm Afida Es.

punye lah aku bizi dr aku kawen lg kasot nih dah siap. chapit pon tak sempat2 post kt aku sbb biler dier sms aku tak reply, kt YM dier buzz aku buek buduh, aduhai giler babas aku bizi dan lupe.

anyway, aku adored giler hasil contengan kreatip dan smua artwork2 chapit nih, bleh dikatakan mables giler lah. so, dilaporkan oleh chapit kasot nih akan dipost berkuatkuasa pada hari nih. sejauh mana kebenarannye, mari kita saksikan sampai ke tak dalam this week.

siap hang chapit kalo x sampei!! apapon, trimaseh banyok2 yek chapit. lupe nak buat iklan, sapo2 nak jugok kasot edisi conteng-conteng nih, bleh lah melawat blog chapit yek.

0 comments: