Wednesday, April 2, 2008

: : Ex gue udah nikah deh : :

tahniah yerpp...

itu ayat prtama yg kuar dr mulut aku..heppy ke aku?? Sedeh ke aku..??

OoOhh tidak sama skali utk sedey...kalo 5 tahon dulu mgkin yer aku sedeh..tp tidak kali nih..aku gmbira utk dier dan brharap dier akan kekal bahagia dgn wife dier :)

Sabtu lepas aku pegi Mandela Seafood kt pontian..jauh sgt aku rasa..gerak kul 7.40 sampai dlm kul 9 lebeh..jauhlahh kan..huh!! Then masa pas order makan,tunang aku cakap "eh,tuh Azhar kan.." aku terkejut ahh gak..aku tgk ermm.."adik dier kot" tunang aku seboleh2 cakap ex aku..tp aku lak seboleh2 cakap adik dier.sbb adik dier mmg ada muka sama mcm dier..

kalo betoi tuh dier..aku smpat jeling2 tgk gelpren dier..hehe

biler dier lalu depan aku..aku dpt sgt rasa bkn dier..tuh adik die..tp mmg sama giler..lama btoi aku x nmpk die..ada lah dekat 5 tahun..lepas kami break.. tung aku x abih2 nganjing aku mlm tuh..saje nak buek aku sakit ati..ampahh!!

esok malam nye..aku selamba jek msg dier..lama giler aku x msg2 dier lg..even kawan biasa dgn dier pon aku x msg dier lg..malas nak ingt2 lg..masa aku msg dier balas dier cakap tuh bukan dier..dier kt lgkawi keje...Mandela tuh pon dier x tahu kt mana.hehe..dier cakap tuh adik dier.then tetiba dier cakap "Azhar dah bg tahu fida ke yg azhar dah nikah"

oppss...alamak..dah nikah ke..??ermmmm..hati kecil aku brkata "tahniah,untung sape dpt dier..baik...."

aku pon cakap x tahu..x de bg tahu..then dier explain cakap dier dah nikah bulan lepas..majis kt pontian bulan 6 nih..nnt dier jemput.. (oohh no aku tanak dtg!!) Then dier cakap wife dier convert..kristian masuk islam..oohhhh....mesti santek kann....hehe... dier tanye aku lak "fida biler nak kawin nih"
hehe..aku sengeh2 sowang sambil text smula bilang "ada rezeki tahun nih kot"
dier balas smula "alah..nih mesti fida letak hantaran tinggi kan"

cheit..!! ingat aku nih koya duit ke..??hehe..dak aih..ai baek tauu..ai mintak ala kadar jekk..ikut kemampuan lelaki..hehe

last skali,aku msg aku doakan dier bahagia sampai bile2...dier pon balas lebey kuwang cam tuh..doakan aku bahagia ngan pilihan aku.. :) Aku x sedey,seryes x sedey..Malah aku heppy dier dah jumpe wanita pilihan dier...:) Dan aku sangat heppy sbb dapat berkawan biasa ngan dier :)

+ Ooh layan jap lagu 6ixth Sense-Tak Bisa Memilihmu hehe :)

9 comments:

Anonymous said...

hehhehehe.,
gue mau kutuk kamuk..
hehehhe..

nway,,,
tak sangka erk..
ko leh keep in touch blik ngn ex ko..
kita pon,.
rasa nak mcm tu.
juz nak tau perkembngan irg yg onh kite kwn dulu.
bkn ah nak menghancurkan ati sesape,..
hihihiihi.,,

tp rasa mcm mlz nak igt kisah silam..
sebab tak bez...

artfieda said...

ermm..aku heppy sbb dpt jadik kawan biasa ngan dier yath!! walopon dulu aku penah giler sbb dier..tp past is past right?? :)

RienaxHarith said...

okla tu still kwn lagi ngan ex.. mcm aku ler fieda.. masa sblom kawin ni.. 2 org ex aku aku still tego.. tp yg beshnye masa aku kawin.. aku tak invite2 dua2 ex aku ni... sbbnye mak aku tak bg.. hehe.. ye ar..dua2 tu penah jumpe mak aku kan.. so mak aku tau apa dorang da buat kat aku.. so mak aku da ban dorang la.. nk wat camne..

Biasala.. past is past... nnt sok ko da kawin.. ko nk invite tak ex-bf ko dtg kenduri kawin ko? hehehe
soklan cepumas nih...

artfieda said...

oppss..mmg soklan cepumas kan ko bagik aku riena!! ermm aku rasa kan dier kawin bulan 6 nih pon aku tamoh dtg,dan aku kawin nnt pon aku tamoh jempot dier!!
bkn apa..kang kalo time aku kawin tuh tetibe jek aku lari ikut dier cemana??hahaha..merepek jek aku..
rasaye mmg aku tak nak..ntahlah..x sanggup kot tgk muke ex bf aku tuh.hehe
lgpon aku taknak tgk babat mnjadik ijau kalo aku jempot dier nnt.hahah

HoneyWiah said...

huhuh...btol x sedey

past is the past..mmg sakit sgt hati kalau di permain kan..tapi ko still bleh survive rite..punya lah heart broken ko masa tu, sampai x makan, x tido...nangis ajer..see now ko dah dapat cik babat kita..heheh..walaupun mulut nyer yg agak sinis..tapi hati dia baik
aku yakin korang bahagia..You go girl!!! =)

RienaxHarith said...

hhaha.. veeryy funny laaa uuuu.. hehehe.. tu la.. sblom babat jd ijau.. better ko jgn invite la ur ex-bf.. kang leh plak ko follow ex ko balik umah die.. da satu kes plak bini die plak tak sanggup bermadu kasih.. hahaha..

just joking...

artfieda said...

to wiah,
tuh lah kan...giler frust aku masa tuh...x makan.siap x nak buke pose tuh masa tuh.hahah..kelaka btoi..tp aku x benci dier,sbb dier ada sebab sndiri napa dier nak break masa tuh,cuma aku jek bengong masa tuh teroverdost sayang dier..slamat lah ada hero masuk line masa tuh..hahha..ohh babat..i lap yu...hahah..walopon mulot babat tuh laser jet toner..aku redha jek ler..hahah

to riena,
hahha..mmg aku tak terlintas lg riena nak jempot ex aku tuh..aku x sanggop tgk babat mnjadik hulk..bukan dgn aku jek dier ngamok..silap2 ngan semua org dier akan buat amukan yg paling hadko skali..hahaha

HoneyWiah said...

Buat cik yat..yang ngomen tu

nak pesan skit..nihh..darah manis lah katakan..huihuihui

aku suka neok ko skrang..more attitude..x payah doh nak tau2 pasal ex kita coz apa yang akan datang lebih penting dari hal semalam..so..hargai apa yang kita ada, sblom terlewat..=)

Btol tak Cik Pidah....sayang ko

artfieda said...

hahaha,yath kalo ada boypren mmg more attitude lah wiah..!! kalo tader boypren jek dier mcm minachi yg terlepas dr batu caves..haha..
so kita semua dah x yah wisau2 lg kt yath...