Wednesday, April 9, 2008

: : Hyper bizi tahap tenOk : :

hari nih bz yg AMAT

ya ampunnnn

nape banyak giler drawing IFC kene updated nih..cam hampes jek..!!

pagi nih Kent underwoOd my boss dah masuk,baru balik dr America..seminggu mamat nih balik sana jumpe wife dier n anak2 dier..

aku buat muka ketat seketat yg bulih, kunun-kunun bz giler seperti x bulih diganggu..kalo ganggu..ada akibatnya nnt..hahha.. laila pon takot nak tego aku..hehe mngkin dier rasa aku akan menelan dier sampai dier x bulih mintak tolong pada sesiapa pon pd ari nih...

dier paksa aku senyum..

dier cakap dr td aku buek muke serabOt giler..adehh..

pening lahh dgn drawing2 nih...dlm hati mcm2 jampi aku dah maki... :(

2 comments:

RienaxHarith said...

wah, fhieda. aku pun arini serabut gile.. tak tau kenapa idea tak kuar2.. mcm ada benda tersumbat je dlm pala otak aku...hehe

ko bz byk keje.. aku plak keje ada..tp idea plak takleh kuar.. aduhai.. ini la nasib keje under org ni.. serabut di buatnye

bukan tahap tenok da.. tahap ultraman nk ngaku kalah da lawan ngan raksasa.. tgu saat nk mampus lampu padam berkelip.. hahaha

artfieda said...

hahahaha...tuh lah kan riena..tekanan pasai kijo nih bleh jadik x betOi pk kann..hehe...tp ko sakit jugok kann pasai nak kene perah idea semua..aku kan dah rasa dulu keje graphic kt puchung sama KL..hehe..mmg hangin kalo takdok idea lgsong..
alahh ko mesti tader idea sbb asyik tringat abg sayang kan..??maklum lah baru kawin..kuikui..hehe :)