Wednesday, April 16, 2008

: : Sila amik perhatian pd sapO yg di Tag, Wajib jawab : :

1st Tag from Pjoe, Huh!! sayep telah di tag oleh mamat ini...so,nama sape yg aku senaraikan bawah nih sila jawab okeh.. :)

Apa superpower idaman anda? Sila pilih satu !

Buek masa nih atau jangka masa akan dtg aku nak jadik mcm THE CROW tuh..brandon lee (anak bruce lee),superpower ke erk..??alah kire superpower lah lebeh kuwang kan sbb dier ada power gagak itam yg sntiasa ada kt mana brsama dier..syoknye..jadik zombie pahtuh balas dendam kt pnjahat.!!

Siapa superhero atau watak yang mempengaruhi pilihan itu?
Mungkin sedikit terpengaruh dengan Brandon Lee (anak bruce lee) ooh.. ai lap yu brandon (RIP)

Kenapa atau untuk apa superpower itu yang anda pilih?

Selain dr ada power dan smangat sang gagak,aku suke benonye tgk dier bgn dr kubur pahtuh balas dendam sbb tunang dier mati kene bunuh n rogol..so aku suke giler lah biler dier ada power dan balas dendam..haha..so sapa2 yg pedajal aku secara halus..watch out hah!! u better beware..sbb aku balas dendam brsama burung gagak aku..hahah

Kelemahan superpower anda. Wajib ada!
kelemahanyye...aku takot pada cicak..hahah..bueknye tiba2 aku trbang..x alih2 ada cicak..konpem aku jatuh..sryes..hahah...itulah kelemahan aku...trimasih..

Nama anda sebagai hero
The Fhiedah On Fire Zasss

Motto anda sebagai superhero?
"Gagakku terbang gagah berani haha"

Sebarkan tag ini kepada 10 rakan yang lain. Kalau tak mampu, 5 pun ok!

+ xrienaminutex
+ Syik mata santek
+ Wiah
+ Keju
+ faisal sebutir bintang merah

LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR:


+ Lepak sebulan di bandung,jakarta bertemu dgn band2 oldskool di sana
+ pergi ke oversea dan belajar memasak brsama Jaimes
+ Tiket free ke semua negara selama beberapa bulan
+ Nikon DSLR D80
+ makn malam brsama drummer estranged..haha


LIST OUT THE REASONS FOR YOUR CHOICES:



+ yeay..dpt tukar2 stuff dgn mereka..yahoo..!!
+ dpt belajar masak dgn jaimes dan tros bukak restoran kt jay bee
+ Pegi ke semua hadko FEST di setiap negara..haha
+ bergambar dan bergambar sampai lebammm
+ pegang garfu smbil tgk muke dier lama..dn brkata wahhhh andy kamu hensemm gilerr..haha

THE PERSON WHO TAGG-ED YOU IS:

+ Pjoeyg kiut dan lomantik haha

5 IMPRESSIONS OF HIM :

+ oohh..dier seorg pemusik yg hebat!!
+ ohh..dier sgt kiut
+ ohh..kekdg nmpak dier lomantik
+ ohh..penulisan dier yg behh
+ ohh..biler brdepann dgn dier,nak sentuh rambot dier sambil cakap,"wow teknik rebonding,awak mesti anak org kaya kan"haha

MOST MEMORABLE THINGS HE HAS DONE FOR YOU:


Aku br lg kenal mamat nih,so x de mende pon yg dier buek kt aku..hahaha..tp dier penah nasihatkan aku supayan sedekahkan alfatihah banyak2 pd arwah abah aku.thanks dude!!

MOST LOVED INVENTION

Gig hardcore

WHAT DO YOU DESPISE THE MOST:


Politic. Backstabber . Deception. Lizard hahah

okehh..END sudey!!

7 comments:

RienaxHarith said...

wah2... senang ati nampak tag aku.. cisss... nama aku yg 1st lak tu kena mention.. sungguh kehampehan si fhieda ni... sblom ni aku da kena tag.. ni kena tag lagi.. aiyarkk~

artfieda said...

hahaha..tuh hadiah selepas ko balik honeymoon..hamik ko..!! jawab jgn x jawab..haha..aku pon amik mood gak jawab tuh..lama gak tangguh..hehehe

RienaxHarith said...

aku da jawab da.. pi la baca.. waahahaha...

pjoe said...

ATTENTION: CUTE RITU BUKAN MILIK SAYA. TAPI AGNES MONICA!
hahaha

HoneyWiah said...

haaaaa....aku dah jawab...sila bagi komen & pandangan anda yang berwawasan tu...sila tau...;)

artfieda said...

alahh..cute itu milik agnes monica..??tp lebey kuwang ahh pjoe..biler tringatkan agnes..pasti teringatkan kamu..haha

artfieda said...

wiah,
thanks..dah baca..(gelak2)