Monday, April 14, 2008

: : Isnin dan MOnday sgt buhsan kan : :



adehh..buhsan giler pagi,tghari nih...

mari sOnteng2 paint..sumber ilham dr SueAnnaJOe... :)

mOOd ari nih berada di paras yg suam-suam kuku..hahah..

pagi nih tetibe dpt sms dr bespren,dlm msg tuh dier ckp nak telan aku,biler aku tanye bg dua sbb nape nak telan aku,dier cakap "ikut suke rrrr" sangat kerekk okehh :) tp aku smpt bg tahu dier yg aku x de dah nak majok2 lg ngan dier..aku dah matang.(weewiit)

tp dier gelak dgn jahat..dier leh cakap aku buat lawak seram pagi2.huh!!


* currently listening to Coheed & Cambria Album - A Favor House Atlantic,Devil In Jersey City,Blood Red Summer,etc..syiokk woooh..

2 comments:

RienaxHarith said...

sama la weh.. aku benci ari isnin... org kata apa tau.. MONDAY SUCK!.. haha.. pagi2 isnin la yg membuatkan kite liat utk bangun tido lagi2 bile kena bergegas ke tmpt keje... bohsan dowh!

artfieda said...

tuh ahh pasal..tahu x pe..buhsan giler kan...mmg malas tahap cipan..!! rasa mcm nak ngulor jek satu ari tuh kan..haahaa