Thursday, April 17, 2008

: : mencari NoOrhayati mOhd tOp yang ngetOp : :




sape2 ada trjumpe ngan minah pakai baju hadko putih nih sila lah talipOn aku..lama btOi dier menyepikan diri dr aku..kami trpisah..trpisah setelah aku x duk KL laghik..even umah mak pak dier dekat ngan umah aku..tp nak nmpak btang idung dier balik jb bapaklah susohhh gamaknyeee...

aku dengO2 cite dier skang buek part time juai waffle kt mana eh aku lupa ahh plak..kt BB kot..ntah erk..sajek jek aku post tajok nih..mana lah tahu dier atau kawan2 dier trbaca blog nih..bleh lah kontek aku..aku rasa dier idup lg sbb aku tgk myspes dier ada pic baru..cuma aku jek skang dah malas nak update2 mespes aku tuh..aku on off...on off...hehe..skang fesbuk ahh...apa musim mespes..hahaha..

lupa daratan ko fidah!!..bek ko tarik balik sbelom Tom mespes kick ko nnt.hahaa

Pix nih masa zaman2 dahulu kala tahun 2002 atau 2003 kot..aku x ingat..nih masa balik gig kt jay bee..pic was taken by ex boypren yat cik Zamiexcore. Masa nih zaman-zaman hadko kental x kental mana lah kan..skang jek dah slow giler...tp laguu2 hadko tetap berkumandang kt telinga aku..hadko tros bebeh..!!

Yat,kembalilah ke pangkal jalan yat...walopon ko dah TOP kat KL se TOP nama bapak ko..jgn lupe daratan yat..ingatlah masa2 gmbira yg kita lalui dahulu kala di KL..mkn roti canai kedai mamak kt damansara selama seminggu sbb takdok duit..hahahha...
kembali lah yat..kalo ko tak nak tgk aku masok TV3 carik ko dalam jejak kasih,bek ko talipon aku atau msg aku.. :)

0 comments: