Saturday, April 5, 2008

: : pulang ke hOmetOwn : :





yahoO..!! x sabo nak tunggu tghari nih, nak balik ghumah.

tp,minggu lepas baru balik jay bee kan..ngade nye ko fidah!!
hahah...a'ah lah minggu lepas baru balik kan,minggu nih nak balik jugok pasal banyak benda nak kena buek ngan famili.

+ antO adik aku sOpping
+ aku nak p sallOon belai rambot
+ adik pOn sama nak g salloon jugok
+ maybe nak g servis kete kalO sempat
+ nak hang Out ngan kawan2,tapi..oooohhh tidak sempat, maaflah ye..!!
+ nak carik pic2 lama,dr minggu2 lepas carik,x jumpe2 jugok.
+ bwk mama p tescO belikan barang2 dapOr umah dier :)

malam td Melinda housemate aku dah gerak ke singapOre,naik ferry blakang bilik aku jek..aku sempat kirim dier dua packet cekelat yg behh giler,yg dier slalu makan, Ritter SpOrt..aku kirim almond dan whole hazelnut,1st time aku mkn cekelat yg sedap dah hazelnut yg melampau punye banyak

cekelat dier kecik jek,tp harga rm8.50 x silap aku. mahai. murah lagik cekelat len2 kan. tp sbb sedap giler..dalam peti ais umah ada banyak..ada dalam 7 packet aku tgk, tp semua melinda punye,aku segan lak nak mintak sbb mahai..hehe.. :) so kalo sape2 yg ada duit lebeh tuh kalo tringatkan aku,bleh lah belikan aku cekelat nih yek..hehe

4 comments:

RienaxHarith said...

sedapnye coklat.. aku da lama tak usik coklat mahal2 ni..

tp coklat fave aku ttp cadbury, aku tak tau la aku drop dead gile ngan coklat.. mcm ada taruk manderem je.. hehehehe

oh coklat!.. lapo plak aku.. hehe

artfieda said...

ko kire okeh penggemar cekelat riena..mcm aku nih gitu2 jekk..x lah agresif sangat mkn cekelat nih..kalo ada aku mkn..x de aku wat buduh jekk..tp cekelat housemate aku nih btoi2 buek aku suke..sbbnye x manis sgt..tp hazelnut dier..bak dtg..beribu lemon ko tahu..konpem ko x tido malam..hehe

Anonymous said...

belilah kat the zon, jay bee. berlambak tapi baca ingredient sebab ramuan yang ada e-coded imported dr overseas ada emulsi babi. unless ada pengesahan jakim, e-coded malaysian-made baru boleh makan. itu pig fat sudah diganti dengan minyak oleo kelapa sawit.

izinkan saya ingat mengingati sesama muslim. semoga saya tidak dipersoalkan di akhirat kelak.

artfieda said...

anonymous, trimasih sbb bg nasihat,jgn wisau,saya sntiasa brhati2 soal makanan nih :)