Friday, April 11, 2008

: : mari blajar computer wong pasar haha : :

eeeiiii,buhsan lah layan ko ni..penat..

mcm2 ko nak ubah..aku benci buat Structural Schedule nih!! cam bangang jek aku rasa sbb bukan keje aku okeh..nih keje ko kan Wong PASAR MALAM?? chess sajek mengambil kesempatan dalam kesempitan suh aku buat..warghhhh..

bulih x ko bagik aku tumbuk ko hari nih jekk???..bulih kan... haha

aku banyak kijo lain tau..tp ko buek2 mcm x phm jekk...

drawing banyak....nak masuk dlm system lg..nak download dr documentum lg..

procedure banyak...semua out of contrOl... :(


tp ntahlah,aku nih lembut sangat..x sampai ati lak tgk Wong Pasar yg buta IT nih terjerit panggil nama aku dlm bilik dier..nak print pon x tahu..hangin jek aku..Hellooo...ingat aku nih cikgu IT ke 24 jam nak masuk bilik ko edit keje ko..

huh!! x sesuaiiii okehh...

napa lah x de clerk kt opis aku nih..kalo ada kan bagoss...bulih layan si wong feh hong nih..

aku panggil dier pasar sebab suara dier 80 batu dah bulih dengo..stok borak mcm nak gaduh..mcm gangster2 kongsi gelap..tp muke dier mmg x gangster ahh..muka lawak giler..hahaha..
aku selamba jek cakap "wong u pegi kelas komputer lah" hahaha

dier tuh Construction Coordinator kt opis aku..kire semua benda dalam nih dier perlu gak ahh amik tahu 100 % selain dr Kent underwood (boss) aku tuh..cuma aku jek slalu hangin ngan dier..sbb dier x tahu print..x tahu nak carik microsoft word kt mana.. dan paling sadis x tahu nak save no hp org len kt dlm henpon dier sndiri..adehh...

nnt lah wong..kalo aku ada masa trluang..aku nak buat kelas komputer utk ko..x yah bayo..free jekk..heheh..letihhh woooo layannn luuu..!!!

* aku aman biler dier pegi site... pegi lah site wehh x yah balik2 tros..hehehe

0 comments: