Friday, April 11, 2008

: : sejak bile nama aku TIKUS : :




cis..bedebah sunggOh boss aku..

aku lupa nak kongsi dgn korg yg boss aku Kent Underwood panggil aku TIKUS sbb dier cakap kalo aku bercakap mulot aku kecik giler..hahah..dan dier cakap aku mcm pndiyam..haha

luaran jekk tuh kent...yu x tahu i cemana tauu...kalo u tahu konpem u lari balik America..haha

yg x larat tuh dier sengaja print nama aku TIKUS then tampal kt safety helmet aku..hampeh sungguh..aku layannnnkann ajekk...hehe..masa pegi ceremony 1st cut tuh bengang jekk semua tgk safety helmet aku gelakkan..huh!!

Assistant aku pon sama..Kent tampal kt safety helmet dier nama SINGA..Kent cakap minah nih garang mcm singa..hahaha...nampak jek ketot..tp auuummmm... :)

2 comments:

RienaxHarith said...

eh okla die panggil ko tikus dr die panggil binatang yang diharamkan oleh islam kang.. tergolek lak ko bile dengar die panggel camtu... hehehe.. tikus comey apa... aku suke tikus yg bersih ngan hamster.. comeynyeee...

artfieda said...

hahahaa..aku pon brharap tikos uh dier maksudkan tuh seekor hamster yg somei..jgn tikus mondok yg itam sudey!! mmg aku lepuk2 boss aku nih..hahaha..cam brani jek kann..