Monday, April 7, 2008

: : hOrmOn tak stabil : :


Ahad smalam gaduh ngan adik :(

mama aku bilang "hormon adik ko tak stabil kot" hahah,ermm ada kemungkinan kot,nyampah aku. aku kacau sket,dier tros majOk...lama lak tuh..

biasalah..adik badik..kalo x gadoh x sah kan...air dicincang konpem x kan putus nye kan..yer ke weh..?? hehe

masa nak balik smalam ptg,baru adik terhegeh2 bangun.tetibe jek ajak aku p complex pusat bandar sama dier..huh!! bulih blah ok..aku dah nak balik ramunia,bleh plak tetiba ajak aku..

hormon dah okeh lah tuhh...aku cakap dlm ati.hehe. masam jek muke dier bile aku cakap aku dah nak balik ramunia.

padan muka!! sape suh majOk lama sangat!! eksen!! hahah

minggu-minggu depan lah yer dik,kalO aku balik jay bee..tp ptg smalam masa tgh drive balik ramunia aku msg bespren aku shidah,aku ckp ngan shida kalo nak p complex beli brg ke jgn lupe msg adik aku,aku ckp ler adik aku majuk ngan aku,tuh yg x kuar belikan brg2 dier..hehe..shidah set jek..

malam td masa sampai Sebana,aku masuk2 bilik dalam kul 8 lebeh,shidah msg aku bilang dah slamat sOpping2 ngan adik aku.. aku senyum sowang2.hehe.semarah2 aku kt adik pOn,aku tetap x leh tgk dier susah ati,sbb tuh seboleh2 aku suh shidah bawak adik aku p beli brang2 dier.. suwit kan aku..sesuwit tahik lalat aku kan..hehe :)

*pic masa zaman dedulu kala dgn adik :)

5 comments:

pjoe said...

saya juga tak stabil hormon

artfieda said...

pjOe, u dah bleh geng sama adik ai..hehe :) sila betulkan hOrmOn kamu sebelOm org len jadik hulk dan marah..hahah

al said...

air yg dicincang tidak akan putus

artfieda said...

yup...sokong..!! :)

luvmeteddy said...

besa da ina..lame aku tak jumpe die..ko pun aku lame tak jumpe..huhu