Thursday, April 17, 2008

: : YOung and DangerOus : :




tghari nih aku makan chinese fried rice,sedikit buhsan sbb menu yg sama cuma rotate setiap minggu jek...seminggu kami ada 5 jenis menu yg cheff dr Sebana anto by email melalui secretary aku..then kami akan select setiap minggu base on menu tuh..mula2 behh lahh..sbb sronok..western sedap..mcm2 lahh..semua ada..

lelama cam buhsan lak..sbbkan free aku buat2 x buhsan sudah...

tgh asyik2 dok makan td,aku tgk mat salih kt opis aku semua brlari kuar opis..aku ingt apa hal lah..ghupanye dorg nampak sekumpulan monyet main kejar2 kt atas bumbung opis kitorg..mat salih2 nih apalaghik..ada yg amik camera lah..ada yg bagik buah2an ..suka giler lah monyet2 tuh..mcm2 aksi aku tgk monyet tuh berebut ngan geng2 pasal makanan nih..aku tumpang gelak jek lah..gelak tgk monyet2 tuh satu hal..gelak tgk budak2 opis aku nih satu hal jugok..yerlah suke beno mat salih2 nih semua ngan binatang kan..punye lah banyak aku nampak boss aku Kent campak buah kt monyet tuh..Rolland pon sama..amik buah yg spatotnye utk lunch dorg..campak kt monyet tuh..

aku..??buah lunch utk aku dah slamat dalam perot aku..hahaha

eeii...apa kt tmpt dorg tader monyet ke..??suke btoi dorg nih..hehe..tp apa yg aku nampak mmg org putih nih suke dan sayang binatang kan..btoi dak..sronok lak tgk gelagat dorg nih..korg jgn ingat plak aku nih keje kt ZOO...hahha..blakang opis aku nih ada hutan..so aku rasa bersepah monyet2 tuh duk dalam hutan tuh ..time2 free ngan buhsan,dorg p merayap lah..dan suke btoi main kejar2 atas bumbung opis aku..

Aku bukak blog xrienax tadik, x sangka aku dah lekat ghupanye minah nih..cepat btoi yekk riena..!! tangkas dan hebat lah laki ko..!! hahaha... tahniah wehh!!aku tumpang gmbira..sronok tgk kawan2 yg dah ngandung nih..

aku bila plak..??tgk prot jek nampak mcm ngandung..hahahaha..kawin x jugok..hehe...x pe..sabarlah fidaaa wooitt... hehe... ada jodoh x kemana kann..yahooo!! heheh

petang nih nak p dinner ngan babat..dah bape hari kami x jumpe..keje jek satu tempat..tp masing2 bz..so malas nak jumpe..just chatting jek kt googletalk..dier tetiba ajak aku makan sama..

dier cakap "lama kan x makan sama2 ngan honey" alahaii tunang aku nih...mcm setahun plakk x makan sama ngan aku..padahal baru bape hari jekk x jumpe..hehehe... rinnduu lah tuhh....elehhh..malu lah tuh nak cakap ngan ai..hahahha..mengong aku nih..

so petang nih nak amik dulu suar jeans kt kedai ahsoh yg aku anto suh potong tuh..aku blasah jugok ahsoh tuh petang nih kalo x siap lagik..smalam beria janji ngan aku nak siapkan..aku confident gaban lah dtg nak p amik..biler tanye selamba jek cakap x buek laghik..aku pon selamba ah sound "u lenkali jgn janji eh,kalo x boleh siapkan ckap x bulih,jgn janji2 maaaa" aku nak uzur kot,x pasal2 kene seketul ahsoh tuh ngan aku... alah betoi apa...ngader2 janji ngan aku smalam..biler aku dtg x siap2 lg..buek sakit jiwa jek..haha..

gangster x aku..??mcm citer Young and dangerous tak..??tuh blom aku tunjuk parang laghik..kang aku bawak kuar kang..konpem ahsoh tuh tutup kedai pas2 nih tamoh niaga..hahah

2 comments:

RienaxHarith said...

selalu tgk kawan2 aku ngandung.. aku excited.. kali ni aku plak yang ngandung... so, ko plak yg excited... hehe

Sedapnye tgk gambar makanan ko tu.. adeii.. tgk buah tu.. buah betik plak tu.. adei lapo plak aku.. hehe

artfieda said...

ko tuh bukan lapo riena wooii..ko tuh mengidam beno nyeee...ko kan dah berbadan dua skang..heheh..nampak betik yg seciputt tuh pon ko dah trliur..hehe..nnt ko suh abg tiong tanam pokok betik blakang umah ko okeh..hehe :)