Thursday, April 3, 2008

: : rentetan si munggah tentang perjalanan idOpnye : :



Hati aku hanya tinggal sebahagian sahaja. Ada org yang tak pernah memulangkannya, walaupun aku hanya pinjamkan sekejap. Ada yang pulangkan dengan penuh kelukaan. Itu dulu lah...dulu-dulu punye kisah klasik...heheh...Ada yang sudi beri sebahagiaan hatinya pula sebagai ganti. Tak sangka plak kekal sampai skang...alhamdulillah...

Dan jika kau nak tahu, setiap hati manusia ada nilai tersendiri.

Setiapnya terlalu mistik! Cuma satu yang kau tak mengerti. Sekali ia terluka, kadangkala sukar nak mengubatinya. Ada kalanya, mengambil masa yang lama!!

yer..sangat lama bukan..??

Ia penuh mistik, ada keajaiban tersendiri.
Mistik?

Kelakar kan bunyinya. Mungkin, tapi itu realitinya.

Ia berubah mengikut rentak hidup kau. Rentak perasaan orang yang aku beri.Banyak sgt dah aku melalOt nih.. hehe.. gelak..??
kekadang aku teringin nak gelak mcm semua Orang..x salah bukan..?? mmg tak salah fidah!! tp layak ke ko gelak..?? huh!!

Yer..okeh..x pyah terangkan ehh...aku paham..aku tak layak kan gelak mcm korang.. sbb banyak sgt kisah duka dah brlaku dalam idOp aku.. :(

oOh tOlong jgn kesiankan sayep... kenapa??

Sbb aku nak jadikan semua yg berlaku dlm idOp kita samaada gembira ataupOn duka adalah satu ujian dr yg ATAS sana... kita jek pokok pangkal tabah atau tidak nak mghadapinye,kan.

Be strOng lah fidah!! ko masih muda lagik lah!!

26 tahun ko cakap muda..?? kire okeh lah kan ada org cakap aku muda..heheh.. tahun nih aku kawen ke ngan si dier..?? hehe... mudah2an...diizinkan oleh NYA..kami pasti bersatu :)

alangkah indahnya kalau abah ada di sisi aku waktu akad nikah ke..waktu kawen2 ke..waktu2 skarang ke...aduhh... tak mungkin lah fidahh!! wake up lahh wehh !!!yerp..aku sedar lah wehh!! ..cuma berangan dalam ati jek... jauh kt sudut ati aku kan, aku nak sangat2 ARWAH ABAH tengok aku kawen... ermmm :(

Taper..wajah mama,adik dan abang sudah cukup mengubat kerinduan pada abah!! uuhhhh.....

2 comments:

pjoe said...

Baguslah kamu ingat dengan arwah abah. Sedekahkan Al Fatihah, baca Yassin kat dia.

:)

artfieda said...

yup..u're right pjoe..!! tq.. :)tuh jek yg kita mampu kan..!!